Зубочист - до гігієни має хист!
Ваш кошик
порожній
Перейти в кошик

Питання-відповідь

Відповіді на типові питання
Як зробити замовлення?

Для здійснення замовлення спочатку вам необхідно перейти в каталог товарів. Після цього знайти товари, які ви хочете замовити, в чому вам допоможуть зручні фільтри. Далі додайте необхідні товари в кошик і перейдіть на сторінку оформлення замовлення. На даній сторінці введіть всі необхідні дані, завершіть замовлення і чекайте дзвінка нашого менеджера.

Як скасувати замовлення або змінити деталі?

Якщо вам треба скасувати замовлення або змінити будь-які його деталі, наприклад кількість товару або адресу доставки, ви можете це зробити, зателефонувавши за нашими номерами: (044) 225-55-15 або (096) 385-10-69. Так само ви можете написати нам листа на наш e-mail:info@zubochist.ua або скористатися сервісом Задати питання.

Чи можу я поміняти/повернути товар?

Ні, на жаль, не можете. Згідно з переліком товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню, який міститься в Додатку №3 Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 №172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів "", всі товари, які представлені в нашому інтернет-магазині, не підлягають обміну або поверненню, оскільки вони є предметами сангігієни.

Наскільки швидко доставляються замовлення?

Це залежить від обраного вами способу доставки.

У разі доставки кур'єром при замовленні до 12:00 його доставлять в той же день, при замовленні після 12:00 — на наступний (діє тільки для Києва).


При доставці "Новою Поштою", якщо ви зробите замовлення до 12:00, ми відправимо його в той же день, при здійсненні замовлення після 12:00 — на наступний, і протягом 1-2 днів після відправлення ви зможете його отримати у відділенні "Нової Пошти" або за вказаною вами адресою..


У разі самовивозу ви зможете забрати замовлення в той же день, а якщо товар є в наявності у нас в офісі, то вже через 5 хвилин.

Чи можу я отримати консультацію про продукцію?

Так, звичайно. Ви можете зателефонувати за номерами: (044) 225-55-15 або (096) 385-10-69, і наші менеджери з радістю нададуть вам детальні відповіді на всі ваші запитання.

Яка існує гарантія того, що, оплатив рахунок в банку, я дійсно отримаю товар?

В першу чергу, наша репутація і відношення клієнтів важливі для нас. Ми робимо все можливе, щоби покупець остався задоволеним сервісом. Тому це в наших інтересах, щоб Ви отримали замовлення.


Крім того, після здійснення оплати в банку Ви маєте такі документи як рахунок, який ми Вам надали, і квитанцію з банку про оплату, які є підтвердженням наших зобов'язань перед Вами. Це зобов'язання зникає лише після того, як Ви отримаєте замовлення і підпишете документ, що підтверджує отримання замовлення. Таким чином, на Вашому боці законодавство, зокрема Закон України "Про захист прав споживачів".

* — Обов'язково для заповнення

Наверх